آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

0
64
آژانس دیجیتال مارکتینگ

در این مقاله که توسط تیم نویسنده اخبار علم و فناوری پایگاه آموزشی و پژوهشی یک سلام تهیه شده است ، قصد داریم آژانس دیجیتال مارکتینگ به شما توضیح دهیم و با جز به جز و وظایف یک آژانس بهتر آشنا شوید.

اما آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست ؟ خیلی ها اول حدس میزنند که چه سوال ساده ای و جوابش مشخص است ، با کمی جستجو در اینترنت متوجه میشوید به ظاهر ساده و اما در باطن دارای پیچیدگی و سختی های است .

آژانس چیست ؟

شخص یا گروهی که در حالت عامیانه کارگزاری گفته می شود به جای شما کاری را بر عهده می گیرند ، آژانس (Agancy) می گویند ، و شخص و افرادی که در آژانس کار می کنند ایجنت (Agent) گفته میشود . بزرگ‌ترین اتفاق تبلیغات و بازاریابی برای آژانس‌ها عصر دیجیتال بود که تحول جدیدی را برای آن‌ها رقم زد.

آژانس چیست ؟

دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

دیجیتال مارکتینگ تعریف های متفاوتی دارد این واژه انگلیسی تعبیر های متفاوتی دارد ، که با یک جستجو ساده متوجه خواهید شد برای مثال :

وب سایت مارکت ارز دیجیتال مارکتینگ این طور تعریف کرده است :

بازاریابی دیجیتال شامل همۀ ابزارها و فعالیت‌هایی است که برای بازاریابی محصولات و خدمات در بستر دیجیتال (وب، اینترنت، موبایل یا سایر ابزارهای دیجیتال) استفاده می‌شوند.

وب سایت یک پیامک دیجیتال مارکتینگ این طور تعریف کرده است :

واژه دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال برای مجموعۀ کلی فعالیت‌هایی که در راستای تبلیغ خدمات و محصولات با بکارگیری از ابزارهای دیجیتالی صورت می‌گیرند . در واقع تمام فعالیت‌هایی که به‌منظور تبلیغ محصولات، خدمات، برندها و بررسی رفتار مشتری در بستر دنیای اینترنت انجام می‌شود، دیجیتال مارکتینگ محسوب می‌شود.

شرکت پردیس شگفت پارس جنوب اینگونه دیجیتا مارکتینگ تعریف کرده است :

دیجیتال مارکتینگ تمام تلاش‌ها و اقدام های بازاریابی آنلاین شما را پوشش می‌دهد. کسب‌وکارهای آنلاین کانال‌های شبکه های اجتماعی همچون موتور جست‌وجوی گوگل، شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و وب‌سایت‌ها را اهرمی برای دستیابی به مشتریان فعلی و آتی خود قرار می‌دهند.

وب سایت پلاسینگ تعریفی که از دیجیتال مارکتینگ دارد:

دیجیتال مارکتینگ صفر تا صد یک کسب کار آنلاین تا زمان رسیدن به سوددهی بالا در کنار کارگزار باشی ، یعنی یک کارگزار برای کسب کار آنلاین خود نیاز به طراحی سایت دارد ، و بعد از آن نیاز به تبلیغات دارد ، اگر تبلیغات از نوع ویدیو مارکتینگ باشد بهتر و تاثییر گذاری بیشتری دارد ، هم زمان با تبلیغات وب سایت کار گزار بهینه سازی (سئو سایت) شود تا به صفحات نخست مرورگر محبوب گوگل برسد و در این راه با دادن مشاوره و بزرگ کردن مجموعه به آن کارگزار کمک کرده .

بعد از خواندن تعریف هر کدام از این مجموعه ها احتمالا به جمع بندی در ذهن خود رسیده اید ، و برای باز کردن کاما مطلب و درک راحت تر لطفا ادامه این مقاله را مطالعه بفرمائید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

آژانس دیجیتال مارکتینگ به شرکت یا مجموعه ای گفته می شود در ارائه راهای خلاقانه و بروز و خدمات توسعه فنی مهارت و تخصص دارد ، آژانس دیجیتال مارکتینگ به دنبال ارائه راهکارهای جدید و عالی برای رفع مشکلات پیش روی کارگزارهای خود در هر زمینه ای خواهد بود. یک آژانس دیجیتال مارکتینگ حرفه‌ای با تمرکز بر مشاوره و همراهی کسب‌و‌کارها تلاش می‌کند خود را از سایر رقبایش متمایز کند.

براییک آژانس دیجیتال مارکتینگ خوب کیفیت و کمیت کارهایی که برای کسب‌و‌کارها انجام می‌دهد بسیار مهم است. آن‌ها موارد لازم برای اینکه هر کسب‌و‌کار به چه شکلی باشد تا بتواند به اهداف مدنظر خود دست پیدا کند، لحاظ می‌کنند. آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ ابزار و مهارت‌های لازم برای ایجاد ایده‌های جدید را در اختیار دارند این ابزارها بر اساس تجربه بدست آمده است و سعی می‌کنند ایده‌ها را به شکلی در کنار یکدیگر قرار دهند که این پازل بهترین و بیشترین بازدهی را برای کسب‌و‌کارها داشته باشد.

اهداف یک آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

هدف کلی و اصلی یک آژانس دیجیتال مارکتینگ معرفی موثر کسب کار است به واسطه دانش سب شده و خلاقیت های گروه و تجربه سالیانه که در دیجیتال مارکتینگ به دست آمده در کسب کار شما به کار گرفته شود ، تا بهترین نتیجه از خدمات و سرویس های آژانی های دیجیتال مارکتینگ گرفته شود توسط کسب کارهای کوچک وبزرگ .

اهداف یک آژانس دیجیتال مارکتینگ

اعضای یک آژانس دیجیتال مارکتینگ :

امکان دارد درست‌کردن یک تیم حرفه ای دیجیتال مارکتینگ توانمند و مؤثر کاری عجیب و غیرضروری به نظر برسد، اما باید بدانید که بسیاری از موفقیت‌ها و شکست‌ها در دیجیتال مارکتینگ، به بودن افراد مناسب در کنار شما بستگی دارد. برنامه‌ریزی درست ، کمی تفکر خلاقانه و تیمی کامل، مشورت های مفید ، یک شرایط تأثیرگذار فراهم می‌کند. در ادامه به نقش‌های اساسی تشکیل‌دهنده در آژانس دیجیتال مارکتینگ ، اشاره می‌کنیم :

۱- مدیر پروژه ۲- کپی رایت ۳- برنامه نویس ۴- اکانت منیجر ۵- طراح گرافیک ۶ – هماهنگ کننده (به این شخص همیشه کمتر اشاره می شود ولی یک برنامه ریز خوب و هماهنگ کننده عالی باعث می شود تا اجزا یک تیم بتوانند باهم راحت تر کار کنند و از استهلاک کمتری برخوردار باشند .

اعضای یک آژانس دیجیتال مارکتینگ

ابزارهای آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ هر روز انواع مختلفی از فعالیت‌ها همچون مدیریت پروژه‌ها در دست اقدام ، به‌روزرسانی تبلیغات کارگزارها ، پاسخ لحظه ای به مشتریان و… را انجام می‌دهند. آن‌ها با تعداد زیادی از اعضای تیم و مشتریان خود همکاری می‌کنند. در آژانس دیجیتال مارکتینگ همۀ کارها باید به‌صورت منظم پیش برود. مطمئناً استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ می‌تواند کار آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ را بسیار ساده‌تر کند. بعضی وقت ها دور بودن اعضا می توانید یک شرکت دیجیتال مارکتینگ را چابکتر و پویا تر کند که بازهم مسلمز یک شخص هماهنگ کننده قوی می باشد که در بالاتر توضیح دادیم خدمتتان .

انواع ابزارهای آژانس های دیجیتال مارکتینگ :

  • اتوماسیون بازاریابی
  • ایمیل مارکتینگ
  • موبایل مارکتینگ
  • تجزیه‌و‌ تحلیل مارکتینگ
  • دسترسی به داده‌های زنده
  • تجزیه‌‌ و‌ تحلیل تبلیغات
  • بهینه سازی یا همان سئو

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید